سخنگوی جنبش جهاد اسلامی:

عملیات بیت‌لحم واکنش طبیعی به جنایات تل‌آویو علیه فلسطینی‌ها است

عملیات بیت‌لحم واکنش طبیعی به جنایات تل‌آویو علیه فلسطینی‌ها است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در جنوب بیت لحم، واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت که ساعتی قبل در نزدیکی ایست بازرسی تفوع در جنوب بیت لحم صورت گرفت را تبریک می‌گوئیم.

وی در ادامه افزود: این عملیات قهرمانانه، واکنش طبیعی و مشروع به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و هم چنین تداوم تجاوزات آنها علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.

سلمی از عملکرد نیروهای مقاومت و شجاعت رزمندگان فلسطین و پایمردی آنها در میادین نبرد با دشمن صهیونیستی، قدردانی کرد.

شبکه المیادین ساعتی قبل به نقل از رسانه‌های عبری زبان، از وقوع یک عملیات تیراندازی در جنوب بیت لحم خبر داد. بر اساس این گزارش، عملیات مذکور در نزدیکی ایست بازرسی منطقه تقوع واقع در جنوب بیت لحم به وقوع پیوسته است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که در جریان این عملیات، دست کم ۳ شهرک نشین صهیونیست زخمی شده‌اند.

این در حالیست که بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، حال یکی از شهرک نشینان زخمی شده، در جریان تیراندازی در جنوب بیت لحم وخیم مخابره شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که در جستجوی عامل این عملیات است اما گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که عاملان این عملیات ضدصهیونیستی توانسته اند از محل عملیات، خارج شوند.

کد خبر 5837612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha