۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد؛

ارائه ۶ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در لرستان

ارائه ۶ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از ارائه شش هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران جاده‌ای و آشکارسازی وسایل نقلیه در طی هشت‌ماهه گذشته در شهرستان‌های سراسر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب اعتبار مصوبه ۱۴۰۱ به حوزه معاونت حمل نقل و اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در این طرح به ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه، ۳۰۰ مورد راکبان موتورسوار، ۵۰۰ وانت‌بار، ۵۰۰ نفر عابر پیاده، ۴۰۰ مورد وسایل نقلیه باری و کامیون‌های حامل مواد سوختی و خطرناک و ۴۵۰ مورد ادوات کشاورزی خدمات ارائه شد.

شیروانی با بیان اینکه در مجموع ۶ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به کاربران جاده‌ای در استان انجام شده است، گفت: تجهیزاتی مختلفی از جمله کوله‌پشتی، تجهیزات گذربان، کتابچه آموزشی، بادگیر، کلاه‌کاسکت، برچسب، شبرنگ، چراغ نشانگر، طناب مهار در بین آنها توزیع شده است.

کد خبر 5837670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha