۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

بیش از ۸۰ آموزشگاه درخوزستان برای خدمت رسانی به زوار حسینی مهیاشد

بیش از ۸۰ آموزشگاه درخوزستان برای خدمت رسانی به زوار حسینی مهیاشد

سوسنگرد- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ بر ۸۰ آموزشگاه در ۲۰ شهرستان استان برای خدمت رسانی در قالب «اسکان» برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از روند آماده سازی مدارس طرح اسکان زوار اربعینی شهرستان سوسنگرد و بستان در جمع خبرنگاران به برنامه‌ریزی جامع مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در راستای کمک به اجرای باشکوه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد.

وی خبر داد: بالغ بر ۸۰ آموزشگاه در ۲۰ شهرستان خوزستان برای خدمت رسانی در قالب اسکان برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی مهیا شده است و در این بخش قالب بر ۵۰۴ کلاس درس برای اسکان زوار اربعینی آماده شده تا در ایام اربعین حسینی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنند.

وی افزود: برگزاری پویش مردمی حب الحسین (ع) یکی دیگر از برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است و در این راستا فرهنگیان نیز کمک‌های مردمی خود را در به صورت متمرکز و برای بازسازی عتبات عالیات اهدا خواهند کرد.

حمیدی نژاد با بیان اینکه عاشورای حسینی بهترین مفاهیم و الگوهای تربیتی و اخلاقی را برای ارائه دانش آموزان در بر دارد، یادآور شد: یکی از جلوه‌های ولایت مداری و حب اهل بیت عصمت و طهارت، فعالیت و حضور دانش آموزان در مواکب حسینی و به خصوص ایام اربعین حسینی است.

کد خبر 5841021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha