۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

سرپرست جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد؛

عدم ارائه نهاده‌ها به کشاورزان دارای چاه‌های غیرمجاز

عدم ارائه نهاده‌ها به کشاورزان دارای چاه‌های غیرمجاز

بوشهر- سرپرست جهاد کشاورزی دشتستان گفت: عدم ارائه نهاده‌های کشاورزی برای چاه‌های غیر مجاز از مصوبات الگوی کشت سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی الگوی کشت اظهار داشت: الگوی کشت محصولات کشاورزی همان تدوین و اجرای نظام کشت محصولات زراعی و باغی مبتنی بر شرایط اقلیمی، بهره‌برداری بهینه از آب، خاک و گیاه متناسب با ظرفیت و مزیت اقتصادی کشور با رعایت همه مسائل علمی و فنی است که در راستای دستیابی به امنیت غذایی پایدار و اقتدار غذایی است.

وی ادامه داد: الگوی کشت سال جاری در شهرستان دشتستان مشوق‌ها و محدودیت‌هایی دارد که از آن جمله تسهیل بیمه، نهاده‌ها و بیمه برای کشاورزان داوطلب، ممنوعیت کشت صیفی جات در پایاب سد رئیس‌علی دلواری و همچنین وجود تعرفه‌های گمرکی صادراتی جهت محصولات آب بر در سال جاری حتمی است.

سرپرست جهاد کشاورزی دشتستان گفت: عدم ارائه نهاده‌های کشاورزی برای چاه‌های غیر مجاز و وجود تعرفه‌های گمرکی صادراتی برای محصولات آب بر از مصوبات الگوی کشت سال جاری جهاد کشاورزی است.

وی گفت: کشاورزان باید قبل از اقدام به کشت موارد گفته شده را در مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5841578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کشاورز IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      1 0
      بعله اینم یه خدمت دیگر به کشاورزان بدبخت
    • مرادپور IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      یه جوری میگه عدم ارایه نهاده به کشاورزا که انگار اینقدر نهاده دادن ب کشاورز کسی نیست بره تحویلش بگیره نمیدونم اینا اطلاعاتشونو از کجا میگیرن فقط دنبال کول زدن مردم بدبخت هستن