۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۷:۳۸

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

دوره‌های آموزشی کارآفرینی در قالب بوت کمپ برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی کارآفرینی در قالب بوت کمپ برگزار می‌شود

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای انگیزشی آموزشی کارآفرینی در دستور کار است و دوره‌ها به صورت بوت کمپ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی منیری معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر در اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس گفت: اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی به میزبانی جمعیت هلال احمر کردستان در سه دوره در استان‌های اصفهان، کردستان و گیلان با حضور ۱۴۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر در حال برگزاری است.

منیری با اشاره به انتخاب و آموزش تسهیلگران افزود: در طی دو سال اخیر با همکاری دانشگاه کارآفرینی تهران و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، از هر استان یک نفر به عنوان تسهیلگر باشگاه کارآفرینی انتخاب شد که در دوره‌های کارآفرینی، منتورینگ و کوچینگ کسب و کار و کارآفرینی و مدیریت کسب و کار را از دانشگاه کارآفرینی یاد گرفته‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی با دو گروه کارآفرین روبه رو خواهیم بود. افرادی که به معنای واقعی کلمه، کارآفرین خواهند شد و عده‌ای دیگر که کارآفرینی را به گونه‌ای دیگر دنبال خواهند کرد.

منیری عنوان کرد: در اردوهای انگیزشی آموزشی کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی، دوره‌ها به صورت بوت کمپ یعنی مهارت‌محور دنبال می‌شود.

گفتنی است؛ بوت کمپ به فعالیت‌های گروهی در حوزه‌های مختلف ورزشی و آموزشی گفته می‌شود.

کد خبر 5842745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha