۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵

مدیرعامل باشگاه شمس آذر:

تیم‌های باشگاهی را برای شکایت از شمس آذر تحریک می کنند

تیم‌های باشگاهی را برای شکایت از شمس آذر تحریک می کنند

قزوین- مدیرعامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه با برخی تیم‌ها تماس گرفته شده و آنها را برای شکایت از شمس آذر تحریک می‌کنند، گفت: روی کسر امتیازها تمرکز نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب زندی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی حواشی در رابطه با تیم شمس آذر اظهار کرد: روی کسر امتیازها تمرکز نمی‌کنیم و اگر فکر می‌کنند که با کسر امتیاز عدم تمرکز پیدا کرده و یا انصراف می‌دهیم هرگز این‌طور نیست.

وی افزود: به مردم قزوین این نوید را می‌دهیم تیم خوبی را روانه مسابقات می‌کنیم و جلوی تمام مشکلات خواهیم ایستاد.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر ادامه داد: تمام بازیکنان و عوامل باشگاه با تمام وجود در بازی‌ها شرکت می‌کنند و هر مشکل و کسر امتیازی باشد در مسیر ما خلل ایجاد نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما با هیچ تیمی دشمنی نداریم، عنوان کرد: اگر باشگاه سایپا دنبال احقاق حق خود است مشکلی نداریم اما این درست نیست که با باشگاه‌های دیگر تماس گرفته و آنها را شانتاژ کنیم که بروید و شکایت کنید و یا بگویند که به ما وکالت دهید که از طرف شما شکایت کنیم.

زندی با تاکید بر اینکه اگر سایپا دنبال احقاق حق خود است ما مشکلی نداریم، تاکید کرد: بدترین اتفاق برای باشگاه شمس آذر یعنی کسر سه امتیاز و جریمه مالی اتفاق افتاده است.

وی گفت: مطلع هستیم که باشگاه‌های ون پارس، شهرداری همدان، چوکای تالش و چادرملو شکایت کرده‌اند و احتمالاً به آنها وعده و وعیدهایی داده شده است.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه برخی‌ها به دنبال ضربه زدن به شهر قزوین، شمس آذر و تیم قزوین هستند، اضافه کرد: اگر مشکل با من است من کنار می‌روم اما امروز به یک شهر ضربه می‌زنند و از آنها می‌خواهیم به احترام مردم قزوین دست از این دشمنی‌ها بردارند.

وی در پایان یادآور شد: با کمک مدیران استان قزوین و تغییراتی که در ورزشگاه سردار آزادگان انجام شده بازی‌ها در این ورزشگاه و در قزوین انجام خواهد شد.

کد خبر 5855171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha