۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۰۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

فریادرسی مردم از سوی رسانه‌ها ضروری است

فریادرسی مردم از سوی رسانه‌ها ضروری است

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فریادرسی مردم از سوی رسانه‌ها ضروری است تا با نگاه جامع، صدای همه مردم و نه یک حزب و گروه خاص باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دوشنبه شب در دیدار با فعالان رسانه‌ای استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: خبرنگاران از جمله اقشار نخبه و فعال جامعه هستند که باید نیازها و دغدغه‌های آنان مورد توجه باشد.

وی به خبرنگاران توصیه کرد که در فضای آسیب‌زا اگر مطلبی را اطلاع‌رسانی می‌کنند، سعی کنند که به صورت کامل آن را انتشار نمایند تا مخاطب دچار سردرگمی نشود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: حرفه خبرنگاری از جنس دلسوزی، نخبگی و فرهیختگی بوده و نوشتن هنر است و به همین دلیل در نگاه من این قشر در گروه نخبگان تأثیر گذار جامعه جای دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: خبرنگار باید حس دلسوزی داشته و درصدد حل مشکل باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: فریادرسی مردم از سوی رسانه‌ها ضروری است تا با نگاه جامع، صدای همه مردم و نه یک حزب و گروه خاص باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تصریح کرد: نخبگی و فرهیختگی به لحاظ وزن حرفه‌ای خبرنگار و میزان مطالعه اوست لذت انتظار می‌رود که اصحاب رسانه استان این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: نشریات و رسانه‌های تخصصی در استان کردستان باید افزایش یابد تا همه حوزه‌ها عرصه‌ای برای بروز و ظهور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: خط‌مشی ما در قبال تحرکات دشمنان، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و امسال فضای تبیینی بهتری برای روشنگری داریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: صداقت در خبر مهم است اما برخی مخاطبان بدون تحقیق مطالب را قبول می‌کنند که اینجا رسالت خبرنگار روشن م ی‌شود.

کد خبر 5856371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha