۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴

همزمان با تجلیل از خبرنگاران؛

کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» رونمایی شد

کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» همزمان با روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران توسط فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در فرهنگسرای رسانه برگزار شد. همچنین آئین رونمایی از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» نیز برگزار شد.

تقدیر از جلال خوش چهره خبرنگار پیشکسوت و از چهره‌های باسابقه رسانه و از همکاران شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان بخش اصلی این مراسم بود. وی در بخشی از این مراسم به بیان خاطره‌ای از روز شهادت شهید صارمی پرداخت.

در این مراسم از ۷ خبرنگار شاغل در رسانه‌های کشور نیز در فرهنگسرای رسانه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و طی آن از خانم‌ها عبادتی خبرنگار خبرگزاری کتاب، بختیاری از خبرگزاری ایکنا و آقایان عزتی از خبرگزاری تسنیم، منصوریان از خبرگزاری دفاع مقدس، یوسفی از خبرگزاری سیاست روز، وفایی از خبرگزاری مهر و رشیدی مهرآبادی از خبرگزاری مشرق و سید عماد حسینی خبرنگار حوزه مقاومت اسلامی با حضور اساتید علم ارتباطات و روابط عمومی تجلیل به عمل آمد

مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه در این مراسم سخنرانی کرد و ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: بسیار خوشحالم که در محفلی با حضور خبرنگاران هستم. روز خبرنگار را که مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی است همه ساله گرامی می‌دارم و به یاد همه کسانی هستیم که در عرصه رسانه و ارتباطات زحمت کشیده‌اند.

وی گفت: شهید صارمی برای خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی یک نشانه، شاخص و راه محسوب می‌شود.

همچنین سیدغلامرضا کاظمی دینان از چهره‌های باسابقه در عرصه روابط عمومی طی سخنانی درباره اهمیت رسانه و خبرنگاری و ارتباط آن با واحد روابط عمومی صحبت کرد. به گفته وی، ارتباط رسانه و روابط عمومی رابطه‌ای حرفه‌ای و بنیادین است که مکمل همدیگر می‌باشند.

در پایان این مراسم، خبرنگاران حاضر در جلسه از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» رونمایی کردند. این کتاب توسط بیتا شاه منصوری، سیدعلیرضا بهشتی و مهدی مؤمنی نورآبادی نوشته شده و نگاهی متفاوت و بنیادین به مفاهیم اصلی در حوزه روابط عمومی به ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها و نهادها دارد.

کد خبر 5858860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha