۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

امام جمعه آرادان:

مدیون خون شهدا هستیم/ «شهید حججی» حجتی برای ملت ما است

مدیون خون شهدا هستیم/ «شهید حججی» حجتی برای ملت ما است

آرادان- امام جمعه آرادان گفت: اگر ناوگروه ارتش ایران ۶۵ هزار کیلومتر دور دنیا را سیر می کند و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشد باید بدانیم که شرایط کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دریادلان ارتش ایران، تاکید کرد: امروز نیروی دریایی به چنان اقتداری دست یافته که ۶۵ هزار کیلومتر توسط یک ناوگروه در هشت ماه طی می‌شود و نشان می‌دهد که ایران به تمام آب‌های دنیا دسترسی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حرکت امروز دریادلان ارتش ثمره شیرین اقدامات و مجاهدت‌های دهه‌های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به خصوص ایثار و فداکاری شهیدان نیروی دریایی و خانواده معزز آنها است که باید قدردان همه آنها باشیم، افزود: ما امروز مرهون شهدا هستیم.

ویژگی‌های شهید حججی

امام جمعه آرادان ضمن اشاره به ایام شهادت شهید حججی، تاکید کرد: این شهید ۲۵ ساله یک پاسدار مؤمن بود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشییع جنازه ایشان فرمودند همه شهدای ما عزیز هستند اما شهید حججی حجتی برای ملت ما است.

شریفی نیا با بیان اینکه معظم له به والدین و همسر جوان حججی، اعلام کردند که اگر فرزند و همسر شما برای دفاع از حرم نمی‌رفتند امروز باید با داعش در تهران می‌جنگیدیم و علی (ع) فرمود کسانی که نروند جلوی دشمن را نگیرند، دشمن وارد خانه شأن شود، ذلیل خواهند شد، گفت: اگر ما جلوی بعث را در اهواز و آبادان نمی‌گرفتیم مگر می‌توانستیم جلوی صدام را بگیریم؟

وی با بیان اینکه شهید حججی وصیت نامه‌ای دارند که حاوی مطالب بسیار عجیبی است که یکی از آنها دعوت بانوان به رعایت حجاب و عفاف است، افزود: این شهید همچنین به غیرتمندی در قبال ناموس و نماز اول وقت و … دیگران را دعوت می‌کنند که نشان از بینش این شهید دارد.

اهداف آمریکا در منطقه

امام جمعه آرادان با اشاره به اعزام ناوگان پنجم آمریکا به منطقه بیان کرد: آمریکا چند هدف را دنبال می‌کند یکی این است که ما انتخابات مهمی در اسفند ما در پیش داریم و دشمن می‌خواهد دل مردم ما را خالی کرده و تهدید کند.

شریفی نیا گفت: این روزها نزدیک حوادث سالگرد مهسا امینی است و لذا آمریکا می‌خواهد نوعی قدرت نمایی کرده و به غرب گرایان و مزدوران خودش اعلام کند که اگر می‌خواهید اقدامی کنید ما هم در کنار شما هستیم که همه آنها غلط اضافه است و کاری از پیش نخواهند برد.

وی افزود: استیصال و زوال رژیم صهیونیستی امروز موضوعی است که آمریکا هم آن را می‌داند امروز زمانی است که روزانه صدها نظامی اسرائیلی استعفا می‌دهند و از ارتش خارج می‌شوند لذا آمریکا با حضورش تلاش دارد که تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی بدهد.

کد خبر 5858929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha