۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

معاون آب و فاضلاب استان ایلام:

پرژه آبرسانی به روستاهای دهلران ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پرژه آبرسانی به روستاهای دهلران ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام- معاون آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پرژه آبرسانی به روستاهای دهلران ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر باقی ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های آبرسانی دهلران اظهار کرد: آ برسانی به روستاهای دهلران در فاز اول شامل سه مجتمع آبرسانی وحدت و انقلاب، گورابین و پتک دیناروند در دست اقدام است.

معاون مدیر عامل آبفای استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای دهلران با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

امام جمعه دهلران با اشاره به اقدامات انقلابی و جهادی دولت در نهضت آبرسانی، اظهار کرد: از همت دولت، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه، فرماندار ویژه دهلران، آبفای استان و شهرستان قدردانی می‌شود.

فرمانده سپاه دهلران هم گفت: جهاد آبرسانی به روستاهای دهلران در قالب سه مجتمع هستند و شبکه داخلی روستاها به همت آبفا و بسیج سازندگی سپاه هم در دست اقدام می‌باشند.

سرهنگ مرغزاری افزود: در فاز دوم این طرح ۳۰ روستای دهلران در دستور کار هستند.

فرماندار دهلران نیز بیان کرد: طرح جهاد و نهضت آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی دهلران شامل بیشه دراز، مازعبدلی بالا، سنگر نادر وقیراب بهره برداری شده است.

لطیف صادقی با اشاره به تنش‌های آبی گفت: جهاد و نهضت آبرسانی به همت دولت در ۲۰ روستای دهلران در دست اجراست که امروز شاهد بهره برداری از چهار روستای بیشه دراز، مازعبدلی بالا، سنگرنادر و قیراب در بخش مرکزی هستیم.

وی افزود: پروژه خط انتقال آب به روستاهای بیشه دراز، قیراب؛ مازعبدلی بالا، هاویان، سنگر نادر و کاور از جمله پروژه‌های آبرسانی در بخش مرکزی به همت دولت و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه می‌باشند که کل خط انتقال آنها ۳۱ کیلومتر است که ۲۱ کیلومتر از این مقدار خط انتقال انجام و مابقی در دست اقدام و پیمانکار مشغول فعالیت است.

کد خبر 5862238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha