جنبش حماس حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کرد

جنبش حماس حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، با ملت ایران و خانواده های شهدای این حمله ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس در بیانیه‌ای حمله تروریستی چند روز پیش به حرم احمد بن موسی الکاظم (ع) در شهر شیراز ایران را که منجر به شهادت دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر شد، محکوم کرد.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس، حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شهر شیراز ایران را که جان غیرنظامیان بی گناه را گرفت، محکوم می‌کنیم.

این جنبش در بیانیه خود به خانواده‌های شهدا و مردم ایران تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

در ادامه محکومیت حمله تروریستی اخیر در شیراز در سطح بین‌المللی، اعضای شورای امنیت سازمان ملل نیز با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را «به‌شدیدترین وجه» محکوم و آن را «شنیع و بزدلانه» توصیف کردند.

در این بیانیه آمده است که «اعضای شورای امنیت حمله تروریستی شنیع و بزدلانه ۱۳ آگوست علیه مردم بی‌گناه و زائران در حرم شاهچراغ شیراز را به شدیدترین وجه محکوم کردند. داعش اعلام کرده این حمله را انجام داده و در نتیجه آن دو ایرانی جان باختند و ۸ انسان بی‌گناه دیگر نیز زخمی شدند.»

کد خبر 5862494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha