۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

خوزستان پایتخت موکب‌ها -۳۰؛

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان

برگزاری رزمایش ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: رزمایش آمادگی استقبال و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی جمعیت هلال احمر خوزستان تاکید کرد: هلال احمر در خدمات رسانی به زائران حسینی یکی از نهادهای مهم است چرا که این نهاد همواره در بحران‌های مختلف حضور دارد و به همین دلیل باید همیشه در حالت آماده‌باش باشد.

وی با تاکید بر اینکه امدادگران و داوطلبان هلال احمر در مراسم اربعین حسینی باید برای رضای خدا به زائران حسینی خدمات خودشان را ارائه دهند، افزود: هلال احمر باید تحرک، پویایی، آمادگی و طراحی برای امدادرسانی در حادثه را داشته باشد تا در کنترل حوادث و امدادرسانی به موقع پیروز باشد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه هلال احمر خوزستان باید ارتباطات نزدیک و خوبی را با کشورهای هم مرز استان داشته باشد، بیان کرد: هلال احمر باید نیروهای متخصص پرورش دهد و آموزش‌های به روز را به نیروهای خود ارائه دهد تا در حوادث امکان بهترین و با کیفیت ترین امدادرسانی را با کمترین تلفات داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: فردا و پس فردا شب رزمایش آمادگی استقبال و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در ۲ مرز چذابه و شلمچه استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5863211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha