۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶

سفر رئیس ستادکل ارتش آمریکا به اراضی اشغالی

سفر رئیس ستادکل ارتش آمریکا به اراضی اشغالی

رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه آکسیوس، ژنرال مارک میلی رئیس ستادکل ارتش آمریکا به منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در غرب آسیا، به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دو مقام در رژیم صهیونیستی به آکسیوس اعلام کردند که رئیس ستادکل ارتش آمریکا هفته آینده در بحبوحه نگرانی های فزاینده در داخل دولت «بایدن» در مورد اینکه چگونه بازنگری قضایی کابینه نتانیاهو بر ارتش این رژیم تأثیر می گذارد، به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

به گزارش این وبگاه، سفر مارک میلی به دولت بایدن این امکان را می دهد که به طور مستقیم ارزیابی کند که بحران در داخل ارتش صهیونیست های اشغالگر تا چه حد عمیق است و آیا می تواند پیامدهایی برای نیروهای آمریکایی در منطقه داشته باشد.

در پی امتناع از خدمت هزاران نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی 21 مرداد ماه اعلام کرد که آسیب وارد شده به توانمندی و کارآیی ارتش و نیروی هوایی ارتش قابل اصلاح نیست و هر لحظه هم گسترده‌ تر هم می‌ شود.

وی با اشاره به پیامدهای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو بر کارایی و توانمندی ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: در شرایط فعلی آسیب‌های گسترده‌ای به نیروی هوایی ارتش وارد شده اما ممکن است که این آسیب‌ها در ماه‌های آینده بسیار بیشتر هم شود. آسیب دیدن نیروی هوایی ارتش اسرائیل بر کل توانمندی عملیاتی ارتش تاثیرگذار خواهد بود، چون در واقع مهمترین بخش از ارتش اسرائیل محسوب می‌شود. در شرایط فعلی وحدت و یکپارچگی نیروی هوایی به طور جدی آسیب دیده و حتی در صورتی که طی یک روز آینده همه نیروهایی که از فعالیت امتناع کرده‌اند، وظایف خود را ازسربگیرند، شرایط به وضعیت سابق بازنمی‌گردد!

کد خبر 5863325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha