تحولات فلسطین؛

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه نیز، با ورود از باب‌المغاربه مسجدالاقصی، این مکان مقدس اسلامی را مورد تعرض قرار دادند و اقدامات تحریک‌آمیزی را انجام دادند.

بازداشت فلسطینیان از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست پس از یورش به خانه‌ای در محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی، دو کودک ۱۲ و ۱۴ ساله فلسطینی را بازداشت کردند. این درحالی است که دو هفته پیش نیز یک جوان ۱۹ ساله عضو این خانواده نیز توسط صهیونیست‌ها بازداشت شده بود.

در اردوگاه طولکرم و در ایست بازرسی عناب واقع در شرق این شهر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نیروهای لباس‌شخصی رژیم صهیونیستی با نفوذ به شهرک قطنه واقع در شمال غرب قدس اشغالی، ۳ برادر فلسطینی را از مقابل درب یک نانوایی ربودند.

در دریای شمال غزه نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دو ماهیگیر فلسطینی را بازداشت و کمی بعد آزاد کردند. این در حالی است که قایق این دو ماهیگیر همچنان در مصادره نظامیان صهیونیست است.

خبر دیگر آن‌که نظامیان اشغالگر صهیونیستی ضمن یورش به منطقه یطا واقع در جنوب الخلیل، اخطاریه‌هایی مبنی بر هشدار نسبت به ادامه عملیات ساخت و ساز برخی ساختمان‌ها و مسیرها را به فلسطینیان تحویل دادند.

اشغالگران، اهالی منطقه را مجبور کردند که از حفر یک چاه دست بردارند و به شورای روستای خله المیت واقع در کرانه باختری اخطار دادند که عملیات احداث یک مسیر را متوقف کنند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو متعلق به فلسطینیان و ابزارآلات موجود در آن را در اغوار شمالی و همچنین یک بولدوزر مشغول به کار متعلق به فلسطینیان را در شرق روستای قراوه بنی حسان مصادره کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از اجرای عملیات تیراندازی ضدصهیونیستی در شهرک صهیونیستی شاکید واقع در غرب جنین خبر دادند. هنوز از تلفات این عملیات گزارشی مخابره نشده است.

علاوه بر این، ۳ شهرک‌نشین صهیونیست پس از آن‌که با خودرو خود وارد شهرک عزون در شرق قلقیلیه شدند، توسط فلسطینیان سنگ‌باران شدند. در نتیجه این رخ‌داد، این ۳ شهرک‌نشین صهیونیست مصدوم شدند و خودرو آنان نیز آسیب دید.

کد خبر 5863423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha