۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

هفته دوم لیگ بیست و سوم؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان/ عبور نکونام از قانون نانوشته

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان/ عبور نکونام از قانون نانوشته

سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال دومین دیدار خود در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد کرد.

آبی پوشان که در بازی اول برابر صنعت نفت به پیروزی رسیدند، در صورت برتری برابر ملوان با اختلاف بیش از دو گل می توانند به صدر جدول صعود کنند و صدرنشین هفته دوم شوند.

به همین خاطر جواد نکونام قصد دارد با بهترین نفراتش گام در این میدان بگذارد تا شانس رسیدن به پیروزی و گرفتن سه امتیازش را افزایش دهد. هر چند آبی ها نفرات خوبی را روی نیمکت دارند اما سرمربی این تیم می خواهد با همان ترکیب بازی اول به میدان برود البته تغییر اجباری هم دارد.

نکونام که تیمش رفته رفته به آرامش و ثبات می رسد با همان ترکیب برابر ملوان به میدان خواهد رفت اما به دلیل مصدومیت سهرابیان ناچار است در خط دفاعی اش تغییر ایجاد کند.

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و ارسلان مطهری مردانی هستند که به احتمال فراوان در ترکیب استقلال برابر ملوان به میدان خواهند رفت.

کد خبر 5863695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha