واکنش جهاد اسلامی و حماس به تحولات جنین؛

خون شهدا مقاومت را شعله‌ورتر می کند/ «جنین» دژ مستحکم مجاهدان

خون شهدا مقاومت را شعله‌ورتر می کند/ «جنین» دژ مستحکم مجاهدان

دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت جوان فلسطینی ۳۲ ساله در یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری را به خانواده این شهید، ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت و جنایت اشغالگران در به شهادت رساندن او را محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: تأکید می‌کنیم که خون شهدا باعث شعله‌ورتر شدن آتش مقاومت و گسترش آن در همه عرصه‌ها می‌شود و ادامه جنایات دشمن علیه مردم و رزمندگان دلاور مقاومت‌، مانع پیشروی مقدس به سوی آزادی نخواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: ما از مجاهدان خود در تیپ جنین وابسته به گردان‌های قدس و رزمندگان مقاومت مردمی که نوک پیکان و خط اول دفاع در برابر تهاجم جنایتکاران هستند، تجلیل و تأکید می‌کنیم که نبرد تا آزادی سرزمین فلسطین و تطهیر مقدسات ادامه خواهد یافت.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم در واکنش به حملات اشغالگران به جنین تصریح کرد: به رزمندگان دلاور مقاومت در جنین که به مقابله با یورش‌های دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند و دلاورانه با آنها درگیری می‌شوند، درود می‌فرستیم.

حازم قاسم تأکید کرد: جنین همچنان پایتخت مقاومت و دژ مستحکم مجاهدان باقی خواهد ماند و تمام جنایات رژیم صهیونیستی باعث شکسته شدن آن نخواهد شد. خون شهدا که سرزمین جنین را آبیاری می‌کند، به سوخت پایدار آتش انتفاضه و انقلاب تبدیل خواهد شد.

گفتنی است که در یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به جنین یک جوان فلسطین به شهادت رسید و چند نفر دیگر زخمی شدند. یک نظامی صهیونیست هم در این حمله زخمی شد.

کد خبر 5863892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha