۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

امام جمعه ساوه:

جهاد شبانه‌روزی ویژگی شاخص سپاه پاسداران است

جهاد شبانه‌روزی ویژگی شاخص سپاه پاسداران است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: ایثار، فداکاری، حضور جهادی دائمی و شبانه‌روزی، اطاعت و تسلیم در مقابل امام و رهبری از ویژگی های شاخص سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند.

وی گفت: معلوم نبود تروریست مزبور و احیاناً نفرات بعد از او چه سناریویی را در سر داشتند اما شواهد و قرائن حکایت از این داشت که در صدد بودند با به رگبار بستن زائران در وقت نماز و با استفاده از بنزین فاجعه بزرگی را بیافرینند که باید از این جوانمردان تشکر کرد.

خطیب جمعه ساوه افزود: تقدیر ویژه همه ما از آن نیروی مؤمن خدماتی و بسیجی است که بدون ترس و واهمه و با دست خالی و بدون توجه به این‌که چه خواهد شد؛ دل به دریای ایمان و ایثار زد و با حمله به تروریست مذکور، زمینه دستگیری وی را فراهم کرد.

امام جمعه ساوه گفت: مدیریت مسجد به‌عنوان یک نهاد مقدس، یک مدیریت ویژه و استثنایی است زیرا یک نهاد مردمی بوده و تمام شئونات آن اعم از ساخت، حفظ، نگهداری و رونق بخشی بر عهده مردم قرار دارد.

امام جمعه ساوه در پایان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ایثار، فداکاری، حضور جهادی دائمی و شبانه‌روزی، اطاعت و تسلیم در مقابل امام و رهبری، و تبدیل شدن به یک کانون عظیم و کاملاً مجهّز دفاعی و نظامی و بزرگ‌ترین سازمان ضد تروریستی دنیا ازجمله ویژگی‌های این نیرو است.

کد خبر 5864301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha