۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

در شورای عالی قرآن؛

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن برگزار شد

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن برگزار شد

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع، در آستانه ورود به ماه صفر، باحضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است که محفل تخصصی با عنوان “جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم” به صورت ماهانه در مجتمع امام خمینی (ره)، حسینیه الزهراء (س) برگزار می‌شود.

چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع، در آستانه ورود به ماه صفر، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت محمدرضا پورزرگری، قاری و داور بین‌المللی کشورمان همراه بود، مهدی شایق قاری ممتاز یزدی برپا شد ابتدا توضیحی در خصوص مفاهیم آیاتی از سوره زخرف و سوره دخان ارائه کرد و سپس به تلاوت این آیات پرداخت.

در بخش دیگری از جلسه، حجت‌الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم و پژوهشگر قرآنی، نکات تدبری زیبایی از آیات ٢٠ تا ٢۵ سوره مائده بیان کرد و در ادامه، همین آیات توسط مهدی غلام نژاد، قاری خوش خوان کشورمان تلاوت شد.

پایان بخش چهاردهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن، مرثیه سرایی سیدمجید بادکوبه، از ذاکران اهل بیت (ع) بود که دل‌های حاضران را روانه صحن و سرای نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کرد.

قابل ذکر است در این جلسه قرآنی و اهل بیتی، یاد و خاطره اساتید و قاریان فقید از جمله حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی پور گرامی داشته شد. همچنین حاضران برای عبدالرسول عبایی و حبیب صحاف از اساتید پیشکسوت کشورمان که در بستر بیماری هستند طلب شفای عاجل کردند.

جلسات ماهانه تلاوت و استماع قرآن کریم به همت شورای عالی قرآن، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

کد خبر 5864820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha