۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲

سرمربی تیم ملی والیبال قطر:

ایران و ژاپن فینالیست می شوند/میزبانی ارومیه عالی است

ایران و ژاپن فینالیست می شوند/میزبانی ارومیه عالی است

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیلو اندرس سوتو عصر شنبه در پایان دیدار تیم ملی قطر با هند که سه بر صفر به سود قطر پایان یافت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: در ادامه با توجه به اینکه تیم‌ها به آمادگی می رسند، رفته رفته مسابقات سخت خواهد شد و پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.

وی در خصوص بازی مقابل هند نیز گفت: در این دیدار بازیکنانم با سختی مواجه شدند، اما با سرویس‌های عالی و بی نقص توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر عنوان کرد: امروز تماشاگران ارومیه‌ای با تشویق تیم قطر سورپرایزمان کردند و بی‌صبرانه منتظرم تا دیدار تیم ملی ایران و جو ورزشگاه را ببینم.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر با اشاره به جو فوق‌العاده ورزشگاه غدیر ارومیه، گفت: میزبانی ارومیه واقعاً عالی است و هواداران والیبال این شهر با تشویق تیم ملی قطر سورپرایزمان کردند و بی صبرانه منتظر مسابقه تیم ملی ایران هستم تا جو بی نظیر ورزشگاه را ببینم.

کاپیتان تیم ملی والیبال قطر هم در پایان این مسابقه گفت: تیم ملی هند بازی قابل قبولی مقابل قطر ارائه داد اما در نهایت توانستیم این دیدار را کنترل کرده و پیروز شویم.

ابراهیم ابراهیم محمد اظهار کرد: در کل بازی رضایت بخشی ارائه دادیم هرچند در این دیدار گاهی عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و در نهایت پیروز شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال قطر خاطرنشان کرد: واقعاً افتخار کردیم که تماشاگران ارومیه‌ای اینگونه با انرژی تیم ملی قطر را تشویق و حمایت کردند.

کد خبر 5865418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha