۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۵

فرماندار شهرکرد مطرح کرد؛

برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم همزمان با اربعین حسینی در شهرکرد

برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم همزمان با اربعین حسینی در شهرکرد

شهرکرد_فرماندار شهرکرد گفت: در روز ۱۵ شهریور مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم به صورت نمادین از امامزاده سید محمد (ع) غرب شهرکرد تا امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) شهرکرد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی صبح یکشنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: خدمت به زائر امام حسین (ع) توفیق ویژه‌ای است که توسط آن امام همام به افراد خاص عنایت می‌شود.

وی افزود: اربعین فرصتی است تا عاشقان سیدالشهدا (ع) در مسیر راهپیمایی اربعین قدم بگذارند و از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه یکی از مسائلی که در بحث اربعین اهمیت دارد، مسئله حمل و نقل و است، ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین اتوبوس به عمل آید.

عبدالغنی با اشاره به تهیه موارد لازم برای موکب‌داران، عنوان کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد تا امکاناتی که مورد نیاز موکب‌داران است از همین جا برای آن‌ها ارسال شود.

وی به مسئله تأمین سوخت جهت اعزام به مرزهای خروجی از کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی می‌شود تا سوخت مورد نیاز برای خودروها و کامیون‌ها در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرکرد اضافه کرد: در روز ۱۵ شهریور مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم به صورت نمادین از امامزاده سید محمد (ع) غرب شهرکرد شروع و تا امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) انجام می‌شود و در پایان این مراسم، سوگواری و قرائت زیارت اربعین در محل امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد با حضور عموم برگزار می‌شود.

کد خبر 5865539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha