۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رعایت بی‌طرفی، افزایش مشارکت مردمی را به دنبال دارد

رعایت بی‌طرفی، افزایش مشارکت مردمی را به دنبال دارد

شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر به دنبال افزایش مشارکت در انتخابات هستیم، باید جانب بی‌طرفی را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی صبح یکشنبه در نشست تبیینی کنشگری رسانه‌ای در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مردمی بودن مدیر یا مسئولان و در کنار مردم بودن آن‌ها، نباید در شعار خلاصه شود، بلکه مردم باید آن را به صورت ملموس حس کنند.

وی افزود: یکی از شاخص‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی همین است که مسئولان خود را در کنار مردم ببینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مدت دو سال روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این استان انجام شده است که در عرصه‌های مختلفی چون جاده‌سازی، تأمین آب شرب شهری و روستایی، مسکن، توسعه فضای ورزشی و… هستند.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: با ابلاغ قانون جدید انتخابات که مقرر شد پیش ثبت‌نامی برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی انجام شود، کار گسترده‌ای برای اطلاع‌رسانی به مردم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کار اطلاع‌رسانی مؤثری که باعث شد آحاد مردم در همه نقاط چهارمحال و بختیاری از روند ثبت نام انتخابات و پیش ثبت نام در آن آگاه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۶۸۲ نفر در پیش ثبت نام اولیه انتخابات در استان نام نویسی کردند.

حسین‌میرزایی بیان کرد: از داوطلبانی که در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری نان نویسی کردند، ۱۰۸ نفر مدرک تحصیلی دکتری دارند.

وی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو چهار رکن اساسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، مد نظر قرار دارد، این چهار رکن شامل امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت هستند، به دنبال ارتقا رقابت بین داوطلبان هستیم و این مهم زمانی شکل می‌گیرد که تعداد داوطلبان از اقشار مختلف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر به دنبال افزایش مشارکت در انتخابات هستیم، باید جانب بی‌طرفی را رعایت کنیم.

کد خبر 5865796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha