۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

دبیر چهارمین سوگواره تئاتری «دردانه» معرفی شد

دبیر چهارمین سوگواره تئاتری «دردانه» معرفی شد

علیرضا ثابتی به عنوان دبیر چهارمین سوگواره نمایشنامه‌خوانی، نقالی و نمایش کافه‌ای «دردانه» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین دوره سوگواره نمایشنامه‌خوانی، نقالی و نمایش کافه‌ای با محوریت حماسه بزرگ حسینی، نگاه آزاد عاشورایی و موضوع ویژه حضرت رقیه (س) در شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

میلاد جباری مولانا مدیرعامل مرکز رشد و گسترش فرهنگ و هنر نقاره‌خانه و مدیر مرکز هنری، تخصصی شهید انجم افروز سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ طی حکمی علیرضا ثابتی را به دبیری چهارمین سوگواره نمایشنامه‌خوانی، نقالی و نمایش کافه‌ای «دردانه» را منصوب کرد.

ثابتی دبیر این رویداد هنری، ایجاد فضای رقابتی برای هنرمندان و علاقمندان به هنر را از مزایای برگزاری این سوگواره برشمرد و افزود: ثبت وقایع ماندگار دلدادگی در ایام عزاداری در قالب آثار نمایشی و ترویج فرهنگ ناب عاشورایی از اهداف اصلی برگزاری این سوگواره است.

وی افزود: سوگواره نمایشنامه‌خوانی، نقالی و نمایش کافه‌ای «دردانه» رقابتی است و از هر هنرمند فقط یک اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود. این جشنواره به همت مرکز رشد و گسترش فرهنگ و هنر نقاره‌خانه و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ و رادیو نمایش با هدف ترویج فرهنگ ناب عاشورا از طریق تولید و ثبت آثار نمایشی در قالب نمایشنامه‌خوانی، نقالی و نمایش کافه‌ای برگزار می‌شود و داوران این رویداد نیز بزودی معرفی خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت دراین سوگواره آثار خودرا در نرم افزار ایتا به شماره ۰۹۱۹۹۰۱۶۱۳۱ ارسال و فرم حضور درسوگواره را دریافت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۲ شهریور است و نتایج این سوگواره نیز دوشنبه ۱۷ شهریور اعلام می‌شود و برگزیدگان در آیین اختتامیه سوگواره در روز ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ آثار خود را اجرا کرده و تقدیرها نیز در همان مراسم صورت می‌گیرد.

کد خبر 5866761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha