۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی؛

نشست «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار» برگزار می‌شود

نشست «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار» برگزار می‌شود

سومین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی حول محور موضوعاتی همچون «نسبت حکمرانی قرآنی با نظام مسائل کشور» و «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی حول محور موضوعاتی همچون «نسبت حکمرانی قرآنی با نظام مسائل کشور» و «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار» برگزار می‌شود.

در این نشست غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این نشست شنبه ۴ شهریورماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی http://iqfa.ir/live به صورت پخش زنده این نشست را مشاهده کنند.

نشست «حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار» برگزار می‌شود

یادآور می‌شود، پیش از این نیز دومین نشست از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی با موضوعات «نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی»، «شیوه‌های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن»، «نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه‌حل‌یابی مسائل کشور و نقش‌پذیری نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی» با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس شورای اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت مذکور برگزار شد.

کد خبر 5868028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha