۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان طارم

افتتاح پروژه‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان طارم

زنجان- پروژه‌های آبیاری تحت فشار در اراضی روستاهای میرزاخانلو و غلام چمن شهرستان طارم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه‌های آبیاری تحت فشار، صبح پنجشنبه به مناسبت هفته دولت در اراضی روستاهای میرزاخانلو و غلام چمن شهرستان طارم به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در آئین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: برای اجرای این طرح در مجموع ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزیده شده که سه میلیارد آن به اعتبارات دولتی اختصاص دارد.

روح‌الله حسنی با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان نیز توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، ابراز کرد: بهره‌برداری از این طرح برای ۱۰۵ نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این طرح یک پروژه آبیاری تحت فشار در روستای غلام چمن طارم نیز به بهره‌برداری رسید که حدود ۷۳۰ میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده که ۵۳۰ میلیون تومان آن از محل کمک‌های دولتی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: اجرا و بهره‌برداری از سیستم‌های آبیاری نوین برای مدیریت منابع آب و افزایش بهره‌وری در تولیدات کشاورزی است.

به گزارش مهر، بهره‌برداری از چند پروژه راهسازی، افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی، بهره‌برداری همزمان از چند طرح گاز رسانی و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روز استاندار زنجان به طارم است.

کد خبر 5875658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha