۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۷

مدیر کل تبلیغات استان البرز در گفتگو با مهر:

امسال ۹۰ موکب از استان البرز در اربعین حسینی خدمت رسانی کردند

امسال ۹۰ موکب از استان البرز در اربعین حسینی خدمت رسانی کردند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق گفت: امسال حدود ۹۰ موکب استان البرز در کشور عراق و همچنین در مرزهای کشور به پذیرایی از زائران پرداختند.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق مدیر کل تبلیغات استان البرز در گفتگو با مهر، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم اربعین گفت: اربعین همانطور که در سراسر دنیا تأثیر گذار بوده، در کشور ما و استان‌ها و شهرهای ما از جمله استان البرز نیز تأثیر تمدنی خود را گذاشته است.

وی افزود: در این حرکت بزرگ می‌توان شور اربعینی و حضور پر رنگ مردم را در مراسمات مذهبی مشاهده کرد در ایام اربعین زوار حضرت سیدالشهدا (ع) از نقاط مختلف به سمت کربلا حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق ادامه داد: امسال حدود ۹۰ موکب استان البرز در کشور عراق و همچنین در مرزهای کشور به پذیرایی از زائران پرداختند.

وی برگزاری «روایتگران اربعین» را از ویژه برنامه‌های امسال در این استان عنوان کرد و افزود: امسال قرار شد از موکب‌های محله‌ای برای پذیرایی زائران و عزاداران سیدالشهدا (ع) بهره برده شود؛ برنامه‌های چاوشی خوانی و بدرقه زائران اربعین یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که در مرکز استان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات البرز ادامه داد: مراسم جاماندگان اربعین نیز در شهرهای استان در مسیرهای مشخص شده به سمت امامزاده‌ها حرکت کردند و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته قریب به ۴۰۰ موکب محلی به زائرین جامانده در حدود ۲۰ نقطه استان خدمت رسانی داشتند و ایستگاه‌های صلواتی و موکب ها از عزاداران پذیرایی کردند.

کد خبر 5883019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha