۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

اجتماع بزرگ عزاداران در ملایر برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ عزاداران در ملایر برگزار می‌شود

همدان-مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: اجتماع بزرگ عزاداران روزهای ۲۸ و ۳۰ ماه صفر در بستان چمران ملایر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با ایام آخر ماه صفر برنامه‌های مختلفی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در حال برگزاری است، اظهار کرد: دو اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز پنج شنبه ۲۸ ماه صفر از ساعت ۱۷ و روز شنبه ۳۰ ماه صفر از ساعت ۱۷ در بوستان چمران ملایر و با حضور پر شور هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با این ایام مراسم‌های عزاداری در شهرها و روستاهای شهرستان نیز با اجتماع دسته‌های عزاداری با حضور محبان اهل بیت برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اعزام ۱۱۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر در ایام پایانی ماه صفر گفت: این مبلغان با هدف برگزاری برنامه‌های جهاد تبیین و برپایی سخنرانی و عزاداری، نماز جماعت و… به این مناطق اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت ۴۵ هیئت مذهبی شهرستان در دهه آخر ماه سفر، و فعالیت ۳۵ مداح اهل بیت نیز در برنامه‌های سه روز پایانی ماه صفر مرثیه سرایی و مداحی در سطح مساجد، و مراسم‌های عزاداری، برگزاری پویش‌های ختم صلوات هدیه به پیامبر اکرم (ع) در فضای مجازی و تولید محتوا متناسب با این ایام در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر است.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های معرفتی و بصیرت‌افزایی برای جوانان در مساجد با حضور نیروهای تبلیغی بیان کرد: پاسخگویی به سوالات، روضه‌های خانگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع نذورات در سطح شهر و … در سطح مساجد از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ایام است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: همچنین برپایی محفل انس با قرآن در مسجد نبی اکرم (ص) همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، برپایی ویژه برنامه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و مسجد و تکیه امام رضا (ع) در روز شهادت ثامن‌الحجج از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

کد خبر 5885585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha