۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

امام جمعه اردستان:

دشمن از طریق فضای مجازی فکر افراد جامعه را در اختیار می‌گیرد

دشمن از طریق فضای مجازی فکر افراد جامعه را در اختیار می‌گیرد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی، فکر افراد جامعه را در اختیار می‌گیرند و هر حرفی که بزنند باعث می شود عده ای از مردم به راحتی آن را قبول کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با مردم خراسان و سیستان و بلوچستان مطالب مفصل و تحلیلی بیان کردند که قابل بحث و تأمل است، دشمن درصدد برهم زدن وحدت و امنیت در کشور است و گاهی در کشور از طریق‌های مختلف از جمله قومیت‌ها و نظایر آن عمل می‌کند.

وی افزود: دشمنان در مواردی علاوه بر اقوام از طریق جنسیت می‌خواهند به وحدت کشور ضربه بزنند که در این راستا شعار «زن، زندگی، آزادی» را مطرح کرده و نقاب مظلوم‌نمایی به چهره خود زده تا بتوانند این موضوع را پیش ببرند و به همین دلیل هوشیاری مردم ضرورت دارد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: راهپیمایی اربعین درس عظیمی برای شیعه است امید می‌رود این عظمت‌ها برای اسلام و مسلمانان همواره باقی ماند و در این عرصه مهمترین راه برای خنثی کردن نقشه دشمن تبلیغات است.

دهشیری خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی، فکر افراد جامعه را در اختیار می‌گیرند و هر حرفی که بزنند باعث می‌شود عده‌ای از مردم به راحتی آن را قبول کنند همچنین جنگ ترکیبی علاوه بر اقتصاد به مسائل مختلفی نظیر اجتماع، سیاست و خانواده مربوط می‌شود.

وی با اشاره به سالگرد اغتشاشات سال گذشته، یادآور شد: دشمنان به دنبال مرگ مهسا امینی نیروی انتظامی و دولت را مورد هجمه قرار دادند اما بعدها بررسی‌ها نشان دادند ضربه به سر در کار نبوده و خودشان نیز در اخبارشان به تازگی اعلام کرده بودند که ضربه وارد شدن به سر را اعلام کردند تا جنبش ایجاد کنند.

امام جمعه اردستان بیان کرد: روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور یادآور جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه سردار شکیبا است که بی‌سابقه‌ترین جنایت‌ها و قتل‌ها در این ایام صورت گرفت اما هراز گاهی صهیونیست‌ها جنایت خود را انجام می‌دهند.

دهشیری تاکید کرد: دشمنان در ایام محرم و صفر تبلیغات متعددی در ارتباط با شرکت نکردن در عزاداری‌ها انجام دادند اما مردم کشور ما پرشور تر از سال‌های قبل در مراسم‌ها شرکت کرده و پرچم عزای امام حسین را در اهتزاز نگه‌داشتند.

کد خبر 5886535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha