۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس؛

نشست‌های تخصصی نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته برگزار شد

نشست‌های تخصصی نمایشگاه پارچه و صنایع وابسته برگزار شد

سلسله نشست های تخصصی تحلیلی و آموزشی با موضوعات مهم کاربردی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در نمایشگاه بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مدت زمان برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته، سلسله نشست‌های تخصصی تحلیلی و آموزشی با موضوعات مهم کاربردی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

این‌جلسات با حضور مجریان اصلی حوزه نساجی، پارچه و طراحی لباس، اساتید، صاحبنظران، و ویژندهای مختلف وضعیت کشور با محوریت چالش‌های پیشرفت، صادرات، واردات و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود و چشم اندازهای پیش رو را به بحث، تفسیر، نقد و تبادل نظر گذاشتند.

اولین‌نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد؛ این رویداد چهار روزه در ایام ۱۸ تا ۲۱ شهریور در نمایشگاه شهر آفتاب با استقبال علاقه‌مندان، دانشجویان و فعالان حوزه نساجی، پارچه و ملزومات آن به سرانجام رسید.

موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها شامل پدیده ترند در مد و لباس و وابستگی آن به پارچه، طراحی پارچه در صنعت ورزش، رویدادهای ورزشی و بین المللی ایران، تولیدات حجاب و منسوجات ایرانی؛ آسیب شناسی و چشم انداز آینده، بررسی ظرفیت میراث پیشین منسوجات ایران در پارچه و مد و لباس معاصر، اصناف و شبکه توزیع پارچه و نقش آنها در ارتقای طراحی پارچه‌های ایرانی و وضعیت تولید و واردات پارچه در ایران و آینده توسعه صنعت مد و لباس است.

در این نشست‌ها علاوه بر اساتید و صاحب نظران، مسئولان اتحادیه‌های بنکداران پارچه، اتحادیه تولیدکنندگان محصولات ورزشی، انجمن نساجی ایران، مؤسسه آراکو، انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران حضور داشتند.

کد خبر 5887821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha