۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

در چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود؛

تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس

تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس

شهرکرد_مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دفاع مقدس از ۱۰ هزار پیشکسوت در این استان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر ذوالفقاری، امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه با شعار محوری ما متحدیم، برنامه‌های امسال را انجام می‌دهیم افزود: مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه پیش‌بینی‌شده در طلیعه هفته دفاع مقدس برنامه دیدار پیشکسوتان جهاد مقاومت با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تحت عنوان مراسم جهاد مقاومت از دیروز تا امروز است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور به‌صورت وبیناری در سالن شهید آوینی دانشگاه دولتی برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: هم‌زمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از یک‌میلیون پیشکسوت در سطح کشور ۱۰ هزار نفر در سطح استان نیز تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ترکیب جمعیتی در برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ۵۰ درصد آقایان و ۵۰ درصد بانوان هستند.

ذوالفقاری افزود: بیش از ۷۰۰ نفر زنان همگام با جبهه در دوران دفاع مقدس داشتیم که در مراسم تجلیل از پیشکسوتان از آن‌ها نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی در پایان از دیگر برنامه‌های این هفته خبر داد و گفت: رژه ۳۱ شهریور، آئین مهمانی لاله‌ها، ۷ شب برنامه زنده صداوسیما از پنجشنبه تا ۷ مهر، برگزاری یادواره شهدا در سطح روستاها و شهرها، تجلیل از خانواده معظم شهدا، پرداختن به خطبه‌های نماز جمعه و دستاوردهای دفاع مقدس و نقش زنان در خانواده و … از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

کد خبر 5888669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha