۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۰

برای اولین بار در تاریخ ورزش آذربایجان شرقی؛

نمایندگان گلف آذربایجان شرقی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر شدند

نمایندگان گلف آذربایجان شرقی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر شدند

تبریز - رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی گفت: تیم گلف آذربایجان شرقی قهرمان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شد.

امیر کوین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراسم اختتامیه مسابقات چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور، افزود: این مراسم که با حضور ۷۲ ورزشکار پسر و ۶۳ ورزشکار دختر از ۱۷ استانِ کشور در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، تیم استان آذربایجان شرقی با مدال طلای ائلشن طهماسبی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های اردبیل و لرستان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم گلف آذربایجان شرقی با ترکیب آقایان ائلشن طهماسبی، ابوالفضل دعوتی و پویا رضایی پور بعنوان بازیکن و به مربیگری حامد دعوتی و به سرپرستی بهروز علیاری در این دوره از مسابقات حضور یافته بود.

کوین با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور در رده سنی زیر ۱۸ ساذ یادآور شد: تیم هیئت گلف آذربایجان شرقی با درخشش بازیکنان خود در هر ۲ بخش فردی و تیمی موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی اذعان داشت: در زمینه رشد ورزش گلف در رده‌های پایه با حمایت‌های بی دریغ فدراسیون گلف و اداره کل ورزش جوانان استان و اختصاص مربیان استعدادیاب در سطح استان درصدد کشف و جذب چهره‌های جدید و استعدادهای برتر برای تیم‌های استان است.

کِوین همچنین ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به جامعه ورزش استان و خانواده بزرگ گلف، بازیکنان و مربیان ابراز امیدواری کرد که به یاری خداوند و با برنامه ریزی مدبرانه و همت ورزشکاران توانمند و مستعد، شاهد کسب قهرمانی و درخشش جوانان گلف استان در تمامی مسابقات ورزشی باشیم.

گفتنی است، چهارمین دوره از المپیاد ورزشی استعدادهای برتر رشته گلف به میزبانی تهران ۲۵ الی ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

کد خبر 5889038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha