۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲

مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل:

دومین جشن «مهر سینما» در اردبیل برگزار می‌شود

دومین جشن «مهر سینما» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: با مشارکت فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان اردبیل دومین جشن «مهر سینما» در این استان برگزار می‌شود.

میردولت موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگ و هنری در دولت سیزدهم از جمله اهداف سازمان سینمایی در کشور است.

وی از برگزاری دومین جشن «مهر سینمای» استان اردبیل توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مهرماه سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: بازوی اجرایی این رویداد فیلمسازان انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل خواهند بود.

دبیر دومین جشن «مهر سینمای» اردبیل هدف از برگزاری این جشن را تکریم سینماگران پیشکسوت و برجسته استان با ایجاد فضای سالم رقابتی دانست و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته از هنرمندان برجسته رشته‌های مختلف سینمایی استان تجلیل خواهد شد.

موسوی برنامه‌های این جشن را از هشت تا ۱۰ مهرماه شامل بازدید از مراکز هنری سینمایی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی سینما در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و اردبیل و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان اعلام کرد.

وی از عموم فعالان سینمایی استان خواست تا پنجم مهرماه سوابق فعالیت‌های سینمایی خود در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری، انیمیشن، پژوهش سینما، تهیه‌کننده فیلم سینمایی در بخش‌های فیلم بلند و کوتاه را برای شرکت در این ویژه برنامه در بازه زمانی شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲ به همراه مدارک و مستندات به دبیرخانه ویژه برنامه مهر سینمای ایران واقع در چهارراه باغمیشه، انجمن سینمای جوانان استان اردبیل تحویل دهند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل افزود: این مستندات شامل فیلم‌های تولید شده، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، جوایز کسب شده، خبر تولیدات، قرارداد، پوستر و… در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلمبرداری، انیمیشن، پژوهش در سینما، تهیه‌کننده فیلم سینمایی در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در بخش‌های فیلم بلند و کوتاه است.

کد خبر 5889787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha