۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

حماسه‌آفرینی بوشهری‌ها در دوران دفاع مقدس تبیین می‌شود

حماسه‌آفرینی بوشهری‌ها در دوران دفاع مقدس تبیین می‌شود

بوشهر- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: حماسه‌آفرینی بوشهری‌ها در دوران دفاع مقدس تبیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا غریبی صبح پنجشنبه در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف تدارک دیده شده که نخستین برنامه آن تجدید میثاق با شهدا و مهمانی لاله‌ها است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام یکی دیگر از برنامه‌ها را رژه نیروهای مسلح در حاشیه خلیج فارس بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در ۳۱ شهریور سالروز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به میهن اسلامی و دفاع جانانه نیروهای مسلح و ملت مقاوم ایران اسلامی مراسم رژه نیروهای مسلح در حاشیه خلیج فارس بوشهر اجرا می‌شود و گوشه‌ای از توانمندی ایران اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تجلیل از رزمندگان، جامعه ایثارگری، خانواده معظم شهدا، و جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با محوریت تجلیل از زنان رزمنده و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر نقش این استان در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: رزمندگان استان بوشهر در چهار جبهه هوایی، دریایی، زمینی و پدافند در هشت سال دفاع مقدس مقدس حضور فعال داشت و حماسه جاویدان آفرید.

غریبی ارزش‌های دفاع مقدس را گنجینه‌ای بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این ارزش‌ها و حماسه‌های رزمندگان باید به نسل جوان و آیندگان انتقال یابد تا جامعه اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

کد خبر 5891113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha