۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

رئیس کل دادگستری اردبیل:

دفاع مقدس نشان غرور ملی ایرانیان است

دفاع مقدس نشان غرور ملی ایرانیان است

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیامی گفت: دفاع مقدس نشان غرور ملتی است که جانانه در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ایستادند و این ایستادگی سبب خواری و ذلت دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو در این پیام که پیش از ظهر شنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر شد، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی با حمایت و پشتیبانی کلیه ابرقدرت‌های جهان بر علیه ملت عزیز ایران در سایه شجاعت، ایثارگری و فداکاری فرزندان این مرز بوم بی اثر ماند و ملت ایران به جهانیان ثابت کردند. ایمان به خدا و پیروی از رهبری فرزانه مایه عزت و سربلندی انسان‌های آزاده در تمامی مصائب و سختی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نشان غرور ملتی است که جانانه در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ایستادند و این ایستادگی باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این پیام تاکید کرد: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

حجت‌الاسلام کثیرلو اضافه کرد: رزمندگان اسلام همان جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

این پیام می‌افزاید: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در پایان به نمایندگی از تشکیلات قضائی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران ایثارگر، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال خواست تا در حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق بوده باشیم.

کد خبر 5892394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلام دوستان عزیز IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      0 0
      سلام دوستان عزیز ماده قانون ۳۸ چه شد چرا واقعا اقدام نمی کنند