۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد؛

سرانه ۲ میلیون تومانی کمک به دانش آموزان مددجو در مازندران

سرانه ۲ میلیون تومانی کمک به دانش آموزان مددجو در مازندران

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران سرانه کمک به دانش آموزان نیازمند را در سال جاری دو میلیون تومان اعلام کرد.

میثم معافی در گفتگو با خبرنگار مهر شمار دانش آموزان نیازمند تحت پوشش را ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: سرانه کمک به هر دانش آموز در سال جاری دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی از کمک ۸ میلیارد تومانی مردم خیر و نوع دوست در پنجشنبه گذشته در قالب پویش خبر داد و گفت: این یک جنبش اجتماعی بسیار بزرگ در قالب کمک‌های مومنانه است.

معافی با اشاره به تأمین ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالا برای کمک به مددجویان دانش آموز افزود: همچنین روز چهارم مهرماه زنگ جشن عاطفه نواخته می‌شود.

وی پیش بینی کمک‌های جمع آوری شده به ازای هر دانش آموز را ۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و با اشاره به راه‌اندازی پویش «آینده بسازیم»، گفت: همچنین شبکه احسان نیکوکاری نیز در مدارس شکل گرفته است.

معافی توزیع عادلانه هدایا مبتنی بر محله محوری را از از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید هسته‌های مقاومت محلی شکل گیرد و خوشبختانه هم محله نیکوکاری و هم مدارس نیکوکاری در استان داریم تا هدایا با دقت سرعت و کرامت بالا توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران میزان کمک‌های جمع آوری شده در سال قبل از ۱۷ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۴۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 5894619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha