طبق اعلام کمیته اسرا و آزادگان فلسطین؛

۱۸ اردنی در بند رژیم صهیونیستی هستند

۱۸ اردنی در بند رژیم صهیونیستی هستند

کمیته اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که ۱۸ اردنی اسیر رژیم صهیونیستی هستند و جهت گذراندن احکام سنگین دادگاه‌های این رژیم در زندان‌های آن به سر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، کمیته اسرا و آزادگان فلسطین امروز دوشنبه در بیانیه‌ای از اسارت ۱۸ اردنی در زندان‌های مختلف رژیم صهیونیستی خبر داد.

این کمیته اعلام کرد که ۹ نفر از این اسرا، در حال گذراندن حکم یک یا چند بار حبس ابد، ۵ نفر در حال گذراندن احکام بین ۲۰ تا ۳۶ سال زندان، ۳ نفر در حال گذراندن احکام بین ۱۵ تا ۱۹ سال زندان و یک نفر در حال گذراندن حکم ۵ سال زندان علیه خود هستند.

کمیته اسرا و آزادگان فلسطین تصریح کرد که ۷ تن از اسرای اردنی در فهرست قدیمی‌ترین اسرای در بند رژیم صهیونیستی قرار دارند و بیش از ۲۰ سال است که در زندان‌های این رژیم اسیر هستند و ۵ نفر دیگر نیز از بیش از ۱۵ سال پیش به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده‌اند.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که اسرای عرب از عناصر اصلی جنبش اسرای فلسطین در مبارزات گوناگون آنان در پس میله‌های زندان بوده‌اند و در کنار برادران فلسطینی خود دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

کمیته اسرا و آزادگان فلسطین تصریح کرد که مسئله فلسطین هیچگاه محدود به فلسطینیان نبوده و هنوز هم مسئله‌ای مربوط به تمامی عرب‌زبانان به شمار می‌آید.

این کمیته اعلام کرد که مردم عرب برای مسئله فلسطین، شهید و اسیر داده‌اند. ملت فلسطین این موضوع را به خاطر خواهند سپرد و از تمامی کسانی که در صفوف انقلاب آنان مبارزه کرده‌اند به ویژه کسانی که در نبرد دفاع از فلسطین شهید یا بازداشت شده‌اند قدردانی می‌کنند.

کمیته اسرا و آزادگان فلسطین از تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط فلسطینی و عربی خواست که تمامی تلاش خود را برای به جریان‌انداختن پرونده اسرای اردنی در بند رژیم صهیونیستی به انجام برسانند.

کد خبر 5895116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha