حمله پهپادی جدیدرژیم صهیونیستی به غزه/تداوم ارسال بالن‌های آتش‌زا

حمله پهپادی جدیدرژیم صهیونیستی به غزه/تداوم ارسال بالن‌های آتش‌زا

غزه برای چندمین بار در روزهای گذشته شاهد حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بود و فلسطینیان ساکن غزه نیز برای دهمین روز پیاپی در شرق این باریکه دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپادهای خود ۲ موضع مبارزان مقاومت در شرق شهر غزه را بمباران کرد. طی چند روز گذشته این چندمین بار است که نوار غزه شاهد حملات پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

منابع محلی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حملات پهپادی جدید خود ۲ برج دیده‌بانی مبارزان مقاومت در شرق نوار غزه را بمباران کرده اما موفق نشده تلفاتی را به رزمندگان مقاومت وارد کند.

این در حالی است که اقدامات مقاومتی جوانان فلسطینی و برگزاری تظاهرات اعتراضی از سوی آنان در شرق غزه و مرز میان این باریکه و اراضی اشغالی امروز نیز برای دهمین روز پیاپی ادامه داشته و فلسطینیان در این منطقه دست به تظاهرات زده‌اند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از داخل مواضع و خودروهای زرهی خود به سوی ده‌ها فلسطینی که در این مناطق دست به تظاهرات زده بودند تیراندازی کرده و به سوی آنان گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کرده‌اند.

این منابع اعلام کردند که بر اثر تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به سوی جوانان فلسطینی ۲ نفر از آنان زخمی شدند. همچنین در نتیجه پرتاب گاز اشک‌آور از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی تظاهرات‌کنندگان فلسطینی چندین نفر دچار حالت خفگی شدند.

همچنین در منطقه ملکه واقع در شرق نوار غزه، نظامیان صهیونیست آمبولانس‌های فلسطینی و خبرنگاران را با گلوله گاز اشک‌آور هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جوانان فلسطینی تعداد زیادی بالن آتش‌زا را روانه اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه کردند. علاوه بر این مبارزان فلسطینی چندین بمب دست‌ساز را در مناطق پیرامونی سیم‌خاردارهای حایل میان نوار غزه و اراضی اشغالی منفجر کردند.

گفتنی است جوانان فلسطینی ساکن غزه در اعتراض به محاصره غزه و جنایات پیاپی رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و مقدسات و اسرای فلسطینی این تظاهرات‌ها را برگزار می‌کنند.

کد خبر 5895196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha