۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر:

ورزش استان بوشهر نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جاری سالانه است

ورزش استان بوشهر نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جاری سالانه است

بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش این استان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جاری سالانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همین راستا بخشی از کار با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز شده که شامل آمایش استعداد و شناخت ساختار اسکلت عضلانی در مدرسه‌ها است‌.

وی بیان کرد: در این طرح استعدادهای برتر ورزشی بر اساس ساختار اسکلت عضلانی شناسایی می‌شود که موفقیت بیشتر جامعه هدف را به دنبال دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در ورزش قهرمانی پشتوانه مالی نیاز مبرم استان است که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم انجام گیرد.

جمالی ادامه دارد: در بخش توسعه، اماکن ورزشی استان بوشهر شرایط قابل قبولی دارد ولی با این وجود باید برای احداث سالن چندمنظوره بانوان در شهرستان‌های استان شرایط موردنیاز فراهم شود.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حوزه جوانان نیز نقش مطالبه‌گر و توانمندسازی جوانان دارد که باید پیگیری لازم در این راستا در حال انجام است.

جمالی افزود: در حوزه جوانان حجم کار و هزینه بسیار بالا است که باید ظرفیت‌های مختلف بکارگیری شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در حوزه کار تربیتی و فرهنگی ورزش با تشکیل کارگروه فرهنگی تلاش می‌شود تا برای فضاسازی اماکن ورزشی مطابق با قوانین نظری و افکار سیاسی اعتقادی و در بحث تربیتی آن نیز ظرافت لازم انجام شود.

کد خبر 5895152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha