۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی:

نزدیک ۱۱هزار ازدواج در آذربایجان غربی ثبت شده است

نزدیک ۱۱هزار ازدواج در آذربایجان غربی ثبت شده است

ارومیه- مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ثبت نزدیک ۱۱ هزار مورد ازدواج طی نیمه نخست سال جاری در استان خبر داد.

سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ازدواج در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۶۰۷ مورد ازدواج در این بازه زمانی در استان اتفاق افتاده که ۸ هزار و ۶۹۳ مورد در شهر و یک هزار و ۹۱۴ مورد در روستا ثبت شده است.

وی آمار طلاق ۶ ماهه گذشته در استان را ۳ هزار و ۱۳۶ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۷۳۸ مورد در شهر و ۳۹۸ مورد در روستا به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ثبت ۲۵ هزار و ۶۴۹ واقعه ولادت در ۶ ماهه گذشته در استان خبر داد و گفت: طی ۷ الی ۶ ماهه گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۶۴۹ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد، ۵۵ درصد نوزاد پسر و ۴۵ درصد نوزاد دختر بودند.

وی اضافه کرد: نسبت جنسی ولادت در این مدت در استان عدد ۱۱۱ را نشان می‌دهد به طوری که به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۱ نوزاد پسر متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: در یک سال گذشته، ۴۷۶ مورد دوقلو، ۲۹ مورد سه قلو و یک مورد چهارقلو در استان متولد شده است.

احمدی اظهار کرد: در این مدت، ۸ هزارو ۲۰ مورد فوت نیز داشتیم که از این تعداد ۴ هزار و ۵۲۸ مورد مربوط به مردان و ۳ هزار و ۴۹۲ مورد مربوط به بانوان است.

کد خبر 5895544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha