۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

طرح های محرومیت زدایی آب و فاضلاب در کلاردشت افتتاح شد

 طرح های محرومیت زدایی آب و فاضلاب در کلاردشت افتتاح شد

کلاردشت- همزمان با هفته دفاع مقدس طرح های محرومیت زدایی در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان کلاردشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس، طرح محرومیت زدایی در قالب بازسازی ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر و ۱۰ روستای کلاردشت ظهر سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این طرح‌ها شامل بازسازی شبکه‌های فرسوده به طول ۲۱ کیلومتر است، گفت: این طرح‌ها در روستاهای لش سر، اویجدان، پیشنبور، طائب کلاً، رستم کلاً و کردمحله، کردیچال، مکارود، واحد و کلمه انجام و نیز ۲۴۰۰ متر شبکه فرسوده شهر و ۳۰۵۰ مترخط انتقال بازسازی و تعویض شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق روستایی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

علیپور به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در سطح استان نیز اشاره و تصریح کرد: از این ظرفیت در تأمین آب شرب پایدار مناطق کم برخوردار نیز بهره بردیم.

فرمانده سپاه شهرستان کلاردشت نیز در سخنانی به بیان اقدامات مشترک سپاه و آبفا در اجرای طرح‌های آبرسانی پرداخت و اظهار داشت: بسیج این آمادگی را دارد که در مناطق روستایی و محروم بیشتر فعالیت کنند.

سرهنگ حبیب الله کریمی‌فر، حضور فعال بسیجیان درکنار مدیران و مسئولان را در اجرای طرح‌های عمرانی ثمربخش عنوان کرد.

کد خبر 5895725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha