تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در شرق غزه

تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در شرق غزه

فلسطینیان ساکن غزه برای یازدهمین روز متوالی در شرق نوار غزه دست به تظاهرات زدند و صهیونیست‌ها نیز چندین فلسطینی را زخمی و یکی از مواضع مقاومت را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، ده‌ها جوان فلسطینی برای یازدهمین روز متوالی در نزدیکی سیم‌خاردارهای حایل میان نوار غزه و اراضی اشغالی دست به تظاهرات زدند.

گروهی از جوانان فلسطینی موفق شدند با عبور از سیم‌خاردارهایی که در مقابل اردوگاه «العوده» واقع در شرق شهر غزه قرار دارد، ۲ موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند.

ده‌ها جوان فلسطینی خود را به اردوگاه‌های «العوده» در رفح و غزه رساندند و در قالب تظاهرات‌های خود در مرزهای شرقی نوار غزه که از ۱۰ روز گذشته تاکنون در حال انجام است، چندین لاستیک را آتش زدند و پرچم فلسطین را در نقاط مرزی برافراشتند.

علاوه بر این جوانان فلسطینی چندین بالن آتش‌زا را به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه ارسال کردند و در نتیجه این اقدام مقاومتی فلسطینیان برخی از مناطق واقع در اراضی اشغالی آتش گرفتند.

رسانه صهیونیستی «حدشوت سدی» گزارش داد که پوشش گیاهی شهرک صهیونیستی «شعار هنیگف» در نتیجه ارسال بالن‌های آتش‌زا از سوی غزه به آتش کشیده شده است.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی تظاهرات‌کنندگان فلسطینی تیراندازی کردند و چندین گلوله گاز اشک‌آور را به سوی آنان پرتاب کردند. در نتیجه اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست چندین جوان و یک کودک ۱۲ ساله فلسطینی زخمی شدند.

المیادین گزارش داد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین بار طی روزهای گذشته یکی از برج‌های دیده‌بانی مقاومت در شرق نوار غزه را بمباران کرد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به بمباران برج‌های دیده‌بانی مقاومت در غزه اعلام کرد: طی ۲ هفته گذشته نیروهای ما در نوار مرزی با غزه مورد هجوم قرار می‌گیرند و تنها واکنش ارتش به این اقدام، بمباران مواضعی خالی است.

کد خبر 5896116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha