۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

تروریسم و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است

تروریسم و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است

شیراز- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به جنایت‌های استکبار جهانی و ادعای حقوق بشر گفت: مسأله تروریست حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده و مشخص است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت فاجعه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) در شیراز با بیان اینکه آمریکا از تروریسم دولتی حمایت و بشریت و انسانیت را تهدید می‌کند، گفت: تروریسم آمریکایی و صهیونیستی از هم جدا نیست و مردم آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیستند.

وی گفت: تروریست حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده و مشخص است.

خزعلی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش جنایات جنسیتی در جوامع غربی و آمریکایی هستیم گفت: کودکان را ترغیب می‌کنند که جنسیت متفاوت داشته باشند و این مسأله را از والدین خود پنهان کنند، هر ساله هزاران کودک در آمریکا تحت جنایات جنسی قرار می‌گیرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با طرح این پرسش که این جنایات اگر علیه بشریت نیست پس چیست؟ گفت: این جنایات قطعاً نسل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد که همگان وظیفه داریم مقابل این رویه بایستیم.

وی اظهار کرد: ما در بخش رسانه‌ای بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم که همین مسئله موجب شده دیگران توانمندی و قدرت زن ایرانی را به گونه‌ای دیگر معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در پی وضعیتی که آمریکا ایجاد کرده خانواده مورد هجمه قرار گرفته است، افزود: بارداری دختران کم سن و سال، بازماندگی کودکان از تحصیل از معضلات جدی جامعه آمریکا است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یک چهارم سربازان زن آمریکایی اعلام کردند که مورد تجاوز قرار گرفته اند و در مقابل مسیر زنان ایرانی با استفاده از حجاب برای دور ماندن از آزار و تعرض موجب برآشفتگی مسئولان غربی و آمریکایی شده است.

کد خبر 5897832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha