۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

حمیده اسماعیل نژاد: امیدوارم در فینال عملکرد بهتری داشته باشم

حمیده اسماعیل نژاد: امیدوارم در فینال عملکرد بهتری داشته باشم

بانوی دوومیدانی کار جوان کشورمان بعد از صعود به فینال بازیهای آسیایی هانگژو گفت: امیدوارم فردا بهترین عملکردم را داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، عصر امروز جمعه هفتم مهرماه و در نخستین روز از مسابقات دوومیدانی نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو، حمیده اسماعیل نژاد بانوی دوومیدانی کار سرعتی ایران در گروه سوم با ورزشکاران مالزی، سنگاپور، چین، کامبوجیا، هنگ کنگ، فیلیپین و مولداوی مسابقه داد و در نهایت با ثبت زمان ۱۱ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه در گروه خود بعد از دونده چین دوم شد و با این نتیجه مجوز حضور در فینال بازیهای آسیایی را کسب کرد. اسماعیل نژاد ۲۶ ساله برای اولین بار تجربه حضور در بازیهای آسیایی را کسب کرده است.

بانوی فینالیست رقابتهای دو ۱۰۰ متر بازیهای آسیایی و رکورددار ملی کشورمان در پایان این موفقیت بزرگ گفت: تمام توانم را برای حضور در فینال به کار گرفته ام و امیدوارم فردا و در فینال این ماده عملکرد بهتری داشته باشم.

حمیده اسماعیل نژاد اظهار داشت: رقیب اصلی من در دور مقدماتی از کشور چین بود. با توجه به اینکه او از کشور میزبان بود توانستم با فاصله کمی از وی به عنوان نفر دوم از خط پایان گذر کرده و با راهیابی به دور بعد فینالیست این مسابقه باشم.

مسابقات دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر زنان در سه گروه ۹ نفره برگزار شد که دو نفر اول هر گروه به همراه دو دونده ای که بهترین رکورد را ثبت کرده باشند راهی مرحله فینال بازیها شدند. مسابقه فینال دوی ۱۰۰ متر زنان عصر روز شنبه هشتم مهرماه برگزار خواهد شد.

دونده ۲۶ ساله جوان کشورمان در حالی مجوز حضور در فینال بازیهای آسیایی را کسب کرد که فرزانه فصیحی دیگر بانوی دوومیدانی کار کشورمان و المپین ایران در المپیک ریو در گروه خود چهارم شده و از حضور در فینال بازیها بازماند.

کد خبر 5898488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 1
      خدا قوت شیر زن به امید دستیابی به مدال خوش رنگ برای شما