۸ مهر ۱۴۰۲، ۶:۱۹

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

رضایت مدیر تیم‌های ملی اسکیت ازعملکرد ملی پوشان در بازیهای آسیایی

رضایت مدیر تیم‌های ملی اسکیت ازعملکرد ملی پوشان در بازیهای آسیایی

مدیر تیم های ملی اسکیت رول مردان از عملکرد ملی پوشان در بازیهای آسیایی هانگژو ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، محسن هنرجو در خصوص دومین حضور تیم ملی اسکیت سرعت ایران در بازی های آسیایی گفت: بعد از ۱۳ سال خدا را شکر تیم ملی اسکیت سرعت دوباره به بازی های آسیایی برگشت و این اتفاق دستاورد بزرگی برای خانواده اسکیت ایران بود.

وی ادامه داد: این اتفاق هم از بعد قهرمانی و هم از بعد همگانی باعث نخبه پروری می شود.دیده شدن این بچه ها کیفیت و جذب اسکیت بازان را بالا می برد.

هنرجو درباره نتایج دو نماینده تیم زنان در اسکیت سرعت ده هزار متر (نهال مقدم رحیمی و سید مهشید کیانی) عنوان داشت: خب خدا را شکر بچه های ما عملکرد خیلی بهتری نسبت به ایران داشتند.نسبت به تمرینات واقعا خوب بودند.

مدیر تیم های ملی اسکیت تاکید کرد: از نظر ما نتایج قابل قبولی بود.مسابقه اصلی ما در امدادی است که پس فردا برگزار می شود و امیدوارم در امدادی بهترین نتیجه را بگیریم.

هنرجو درباره بیرون رفتن نمایندگان ایران از مسابقه و قوانین اسکیت رول سرعت ده هزار متر در بازی های آسیایی خاطرنشان کرد:این رقابت پنجاه دور است که از دور چهل و سوم به بعد داوران زنگ به صدا در می آوردند و هر یک دور در میان نفر اول امتیاز می گیرد.در همین حین نفر آخر گروه حذف می شود.

مدیر تیم های ملی اسکیت تاکید کرد: بستگی به تعداد نفرات مسابقات دارد.بچه های ما تا دور پانزدهم پیش آمدند اما چون فاصله پیدا کردند باید اقدام به ترک زمین می کردند.اما همان طور که اشاره کردم عملکردشان نسبت به ایران و ارتقا رکوردشان بهتر بود.

کد خبر 5898651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha