۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲

استاندار سمنان:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان سمنان اولویت‌بندی شود

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان سمنان اولویت‌بندی شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان باید اولویت‌بندی شوند، گفت: هدف از این اقدام تقویت نشاط اجتماعی به ویژه در حوزه روستایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اطلاعات پروژه‌های نیمه تمام ورزشی سطح استان باید احصا و تکمیل آن در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: می‌طلبد تا برای بهره برداری این طرح‌ها از محل دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات لازم برای آنها اعمال شود.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه‌ها به ارتقا نشاط اجتماعی کمک می‌کند، افزود: اگر این طرح‌ها در حوزه روستایی واقع باشند ضمن آنکه تکمیل آنها در اولویت خواهند بود منجر به ارتقا نشاط اجتماعی نیز می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش قهرمانی در استان باید تقویت شود، ابراز داشت: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته اما به تنهایی کافی نیستند و نیازمند برنامه‌های جامع‌تر است.

هاشمی بابیان اینکه برگزاری بازی‌های بومی و محلی، با محوریت دهیاری‌ها باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه زمینه این مهم در سطح روستاها و محلات فراهم است لذا رونق بخشی به این نوع ورزش‌ها می‌تواند از سویی گردشگری و حوزه اقتصادی روستاها را تقویت کند.

وی اجرای همایش پیاده روی خانوادگی را یک ضرورت در استان برشمرد و افزود: توجه به ورزش پهلوانی و تقویت آن از دیگر مواردی که باید در دستور کار این شورا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رونمایی از پوستر اعزام نمایندگان ورزش استان سمنان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ از مهمترین حواشی این جلسه بود.

کد خبر 5898911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha