۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

۴۸۱ سری جهیزیه بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

۴۸۱ سری جهیزیه بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۴۸۱ سری جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمدرضا مهدوی در آیین اتمام و بهره برداری از ۵۲۴ طرح محرومیت زدایی، عمرانی و امنیت غذایی، اشتغال زایی و ۴۸۱ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق محروم خراسان جنوبی اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نگاه ویژه ای به خراسان جنوبی داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با تعهدات و قراردادهایی که در خراسان جنوبی در حوزه محرومیت زدایی و عمرانی و امنیت غذایی و اشتغال وجود داشته است در مجموع ۴ هزار و ۸۰۰ برنامه در این زمینه‌ها اجرا شده است.

مهدوی ادامه داد: همچنین در حوزه پروژه‌های عمرانی، امنیت غذایی و اشتغال در مجموع در خراسان جنوبی ۵۲۴ پروژه به نتیجه رسیده است که امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در میان این پروژه‌ها خانه عالم، مسکن محرومان، احداث مسجد و غسال خانه، احداث پنل‌های خورشیدی، اشتغال در حوزه صنایع دستی، حفر قنوات در روستاهای استان و موارد متعدد دیگر وجود داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هچنین ۴۸۱ سری جهیزیه بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می‌شود تا گامی در راستای ازدواج آسان برداشته باشیم.

مهدوی بیان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم به ویژه برای روستائیان محرومی که خشکسالی و تغییر اقلیم برای آنان داشته است قدمی برداریم.

وی همدلی و هم افزایی را از ویژگی‌های خوب خراسان جنوبی خراسان جنوبی یادآور شد: مسئولان خیرین، گروه‌های جهادی و مردمی و… با یکدلی در راستای رع مشکلات مردم قدم برمی دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس با کمک کمیته امداد خراسان جنوبی بخشی از خانه‌های محرومین را افتتاح کردیم

کد خبر 5899033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha