۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

با حضور مسئولان:

نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری جهادی «نفس» در استان سمنان افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری جهادی «نفس» در استان سمنان افتتاح شد

سمنان_ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از افتتاح نخستین مرکز تخصصی مردمی «نفس» در استان خبر داد و گفت: محوریت این مرکز تحقق جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور رئیس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان کمیته امداد کشور نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری جهادی «نفس» در استان سمنان افتتاح شد، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کمک به رفع مشکل جمعیت عنوان شده است.

وی با بیان اینکه محوریت فعالیت این مرکز تحقق جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط جنین «نجات فرزندان سقط» عنوان شده است، افزود: یکی از اهداف این مرکز فرهنگ سازی و گسترش فرهنگ جوانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مواجه شدن با کاهش جمیعت جوان است، ابراز داشت: همین موضوع کمیته امداد را بر آن داشت که تا با راه اندازی این مرکز بتوان جوانان را از تک فرزندی دور و به گسترش فرهنگ جوانی جمعیت کمک کرد.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: این مرکز نیکوکاری جهادی نفس در سه مقوله شناسایی مادران در معرض تصمیم به سقط، ارائه مشاوره با بهره‌گیری از متخصصان (درمانی و بهداشتی)، فرهنگ‌سازی و حمایت از خانواده‌های گروه هدف در دهه مبارک کرامت فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: «نفس» مخفف نجات فرزندان سقط بوده و در مرکز نیکوکاری جهادی نفس که با همین عنوان نام گذاری شده است در راستای پیشگیری از سقط جنین سالم تلاش می‌شود که خانواده‌های بسیاری را از سقط فرزندان در راهشان منصرف کند.

کد خبر 5899208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha