۹ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۰

اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی بوشهر انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی بوشهر انتخاب شدند

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن موسیقی استان با برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ صبح یکشنبه در نشست انجمن موسیقی استان بوشهر گفت: بدون تردید عنصر مختلفی در موفقیت و پیشرفت نقش دارند که در عرصه موسیقی استان می‌توان به انجمن و آموزشگاه‌های فعال اشاره کرد.

وی بیان کرد: موسیقی بوشهر در سطح ملی و بین‌المللی همواره سرآمد و زبانزد بوده و هنرمندان این حوزه در چند سال اخیر در جشنواره‌ها و رویدادها رتبه‌های برتر بسیاری کسب کرده‌اند.

افروغ با بیان اینکه بدون تردید تعامل بهترین مؤلفه برای تأثیرگذاری در همه حوزه‌ها است، افزود: باور داریم که با فراهم کردن زمینه فعالیت برای هنرمندان می‌توانیم شاهد بهترین عملکرد در این حوزه باشیم بنابراین در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با همت این اداره کل و هنرمندان در آینده شاهد افتخارآفرینی فرهنگ و هنر استان در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

در پایان و پس از شمارش آرا حماسه حق‌پرست، رضا رضازاده، سید اسماعیل مهیمنی، به ترتیب با ۵۳، ۴۴ و ۴۲ رأی و مهدی حجتی و آرش شعبانی مشترک با ۳۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهدی زنده‌پی و مهدی کرمی با ۱۳ و ۶ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انجمن موسیقی استان به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

کد خبر 5899617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha