۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر:

اهالی فرهنگ و هنر بوشهر حمایت می‌شوند/ برگزاری جشنواره‌های متنوع

اهالی فرهنگ و هنر بوشهر حمایت می‌شوند/ برگزاری جشنواره‌های متنوع

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری جشنواره‌های متنوع در این استان خبر داد و گفت: توسعه موسیقی، فرهنگ و هنر در استان بوشهر در دستور کار است.

عبدالرحیم افروغ در حاشیه آئین رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نگاه انقلاب اسلامی از روز اول تاکنون حمایت از فرهنگ و هنر بوده است.

وی تصریح کرد: بی‌شک در دولت سیزدهم نیز رونق فرهنگ و هنر در دستور کار است و به‌تبع آن در استان بوشهر نیز به دنبال حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و این حوزه هستیم.

اهالی فرهنگ و هنر بوشهر حمایت می‌شوند/ برگزاری جشنواره‌های متنوع

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسالت و وظیفه ما این است که بتوانیم از مقوله فرهنگ و هنر حمایت جدی داشته باشیم، بنابراین تلاش داریم برنامه‌های مختلفی در این زمینه داشته باشیم.

افروغ اضافه کرد: در حوزه موسیقی، جشنواره موسیقی فجر را در پیش رو داریم.

وی بیان کرد: جشنواره موسیقی حماسی و نواحی را تقدیم هم استانی‌های عزیزمان خواهیم کرد.

اهالی فرهنگ و هنر بوشهر حمایت می‌شوند/ برگزاری جشنواره‌های متنوع

افروغ افزود: همچنین آواهای آئینی که در مناسبت‌ها و ایام‌الله خاص برپاست را به زودی با همراهی هنرمندان تقدیم هم استانی‌های عزیزمان خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با شروع ایام‌الله دهه مبارک فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این ایام برنامه‌های متعددی را برپا کرد.

افروغ اضافه کرد: تئاتر استانی و مرحله فجر که با افتخارآفرینی اهالی نمایش استان بوشهر در سطح ملی همراه بود از جمله برنامه‌های این اداره کل در این ایام بوده است.

وی تصریح کرد: جشنواره مد و لباس فجر که با مشارکت هم استانی‌های عزیزمان همراه شد از دیگر برنامه‌های این اداره کل بوده است.

افروغ گفت: همچنین جشنواره شعر فجر که محفل بوشهر آن با هنرمندان و شاعران ملی و هم استانی‌مان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برپاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر در سینما شهید آوینی را آغاز کرده‌ایم خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه جشنواره موسیقی فجر را در استان بوشهر آغاز خواهیم کرد که استقبال مردم هنردوست استانمان به ما این انگیزه را می‌دهد که با شور و شوق بیشتری برنامه‌ها را گسترش دهیم.

کد خبر 6017293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha