در سی و ششمین سالگرد تأسیس جهاد اسلامی؛

بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ مقاومت فلسطین در غزه برگزار می‌شود

بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ مقاومت فلسطین در غزه برگزار می‌شود

همزمان با سی و ششمین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گردان‌های قدس امروز چهارشنبه رژه نظامی باشکوهی برگزار می‌کند که گفته شده بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ مقاومت فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یک منبع نظامی در گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که رژه نظامی باشکوه این گردان‌ها که قرار است امروز چهارشنبه در نوار غزه برگزار شود، بزرگترین رژه نظامی در تاریخ مقاومت فلسطین خواهد بود.

بر اساساً این گزارش، در رژه نظامی که بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نوار غزه همزمان با بزرگداشت سی و ششمین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی آغاز می‌شود، «اکرم العجوری» فرمانده بخش نظامی و عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، سخنرانی کلیدی خواهد داشت که حامل پیام‌های روشنی برای اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

یک منبع آگاه نزدیک به جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که هزاران رزمنده فلسطینی در رژه نظامی پیاده و سواره شرکت خواهند کرد که حدود ۶۰ گروهان با نام شهدای دلاور از گردان‌های قدس، مقاومت و محور مقاومت در آن شرکت خواهند کرد.

این منبع افزود: گردان‌های قدس برای اولین بار موشک‌های جدید و پیشرفته با برد وسیع را که پس از نبرد «انتقام آزادگان» از ماه‌ها پیش وارد خدمت شدند، رونمایی خواهد کرد که نشان دهنده ادامه وضعیت آماده سازی و تجهیز گردان‌های قدس است.

وی تصریح کرد: تمامی تشکل‌ها و یگان‌های نظامی قدس در این رژه باشکوه شرکت خواهند کرد که نشان دهنده پیشرفت گردان‌های قدس از نظر تعداد، تجربه، توانمندی و پایبندی به ایدئولوژی مقاومت است. این رژه نظامی مصادف با هجوم شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و حامل پیامی است مبنی بر اینکه «شمشیر قدس» همچنان کشیده شده و مقاومت همیشه آماده است.

منبع مذکور ادامه داد: مقاومت و جهاد اسلامی در کرانه باختری ادامه خواهد داشت و اجازه داده نمی‌شود در عرصه مقابله با دشمن تنها به حال خود رها شود و این تأکید بر اصل وحدت جبهه‌ها به‌عنوان راهبرد برگشت‌ناپذیر در مقابله با دشمن است. پیام رژه نظامی امروز این است که گردان‌های قدس پس از شهادت رهبران خود قدرتش را حفظ کرده است و خون شهدا گذرگاه راه مردم ما به سوی آزادی و رهایی تمام فلسطین و مقدساتش خواهد بود.

گردان‌های قدس دیروز سه شنبه رزمایش پبشرفته ای را با عنوان «شهدا، مژده پیروزی» با مشارکت نیروهای زبده و تعدادی از یگان‌های متخصص نظامی در بخش‌های موشکی، توپخانه، زرهی و اطلاعاتی برگزار کرد. قرار است که جنبش جهاد اسلامی روز جمعه نیز رزمایش نظامی مشترکی را در نوار غزه همزمان با سوریه و لبنان تحت عنوان «شهدا، مژده پیروزی» برگزار کند.

کد خبر 5902440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha