فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی:

دشمنان به دنبال عادی‌سازی رفتند و ما وحدت میدان‌ها را محقق کردیم

دشمنان به دنبال عادی‌سازی رفتند و ما وحدت میدان‌ها را محقق کردیم

فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی در جریان برگزاری رژه گردان‌های قدس در غزه اعلام کرد که برنامه‌های صهیونیست‌ها به جایی نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، «اکرم العجوری» فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در جریان برگزاری رزمایش و رژه گردان‌های قدس در غزه به مناسبت سی‌وششمین سالگرد تأسیس این جنبش سخنرانی کرد.

العجوری ضمن ستایش مبارزان مقاومت و درود به آنان گفت: دشمنان ما برای فلسطین و ملت ما «معامله قرن» خواستند و ما نبرد «شمشیر قدس» را خواستیم. آنان برای به حاشیه‌راندن و از بین بردن مسئله فلسطین به دنبال عادی‌سازی روابط رفتند و ما وحدت میادین را محقق کردیم.

فرمانده شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: دشمنان برای ملت و مبارزان ما کشتار و ترور را دنبال کردند و ما نبرد «انتقام آزادگان» را به عنوان انتقام کرامتمان عملی نمودیم. آنان خواستند موج مقاومت در کرانه باختری را بشکنند، اما ما نبرد «خشم آزادگان»، «خشم جنین» و «خشم نور شمس» را محقق کردیم.

العجوری بیان کرد: دشمنان برنامه می‌ریزند و توطئه می‌کنند، ما نیز برنامه می‌ریزیم، آماده می‌شویم و وارد همه میادین می‌شویم. برنامه‌های دشمن و توطئه‌های مداوم آنان در حق ملت، جوانان، زندگانی و آینده ما به جایی نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: دوره دشمنان ما رو به اتمام است، حلقه دور آنان هر روز تنگ‌تر می‌شود و به خواستِ خداوند کار آنان یک‌سره خواهد شد. شما سربازان خداوند و سربازان حضرت محمد (ص) هستید و بدون شک آزاد و پیروز در تمام خاک فلسطین و مسجدالاقصایتان گام خواهید گذاشت. این وعده خداست.

گفتنی است گردان‌های قدس دیروز سه‌شنبه رزمایش پیشرفته‌ای را با عنوان «شهدا، مژده پیروزی» با مشارکت نیروهای زبده و تعدادی از یگان‌های متخصص نظامی در بخش‌های موشکی، توپخانه، زرهی و اطلاعاتی برگزار کرد و امروز نیز همزمان با سی‌وششمین سالگرد تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژه نظامی باشکوهی را برگزار نمود که گفته شده بزرگترین رژه نظامی تاریخ مقاومت فلسطین بوده است. گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این رژه نظامی، از موشک‌های «براق ۱۰»، «براق ۶۰» و «براق ۸۵» و موشک «بدر ۳» با کلاهک انفجاری به وزن ۴۰۰ کیلوگرم و همچنین پهپاد شناسایی و هجومی «سحاب»، پهپاد هجومی «صیاد» برای هدف‌قراردادن ماشین‌های جنگی و نظامیان دشمن و پهپاد شناسایی و تصویربرداری «هدهد» رونمایی کرد. همچنین در جریان این رژه دیگر تجهیزات نظامی جنبش جهاد اسلامی به نمایش گذاشته شد و مبارزان مقاومت به رژه نظامی اقدام کردند.

کد خبر 5903023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha